Risifrutti – et sundt alternativ til risalamande

Skrevet: kategori: Dessert

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

RisifruttiRisifrutti eller sund risalamande om man vil. Denne risifrutti er uden sukker og fløde, men i stedet med masser af protein. Brug det som en sund dessert eller som et lækkert mellemmåltid. Dette måltid er godt for dig, hvis du har fået en GBY operation. Det handler om ved livsstilsændring, at se muligheder i form af at bruge nogle sundere fødevare, som fx. at skrifte fløde ud i en opskrift med skyr osv.

Ingredienser – 1 person
1 dl kold kogt risengrød evt. lavt af fuldkornsgrødris
2 dl Cheasy vaniljeskyr
15 grofthakkede mandler
evt. Vaniljepulver eller ekstrakt
Fremgangsmåde
Rør risengrød, skyr og de hakkede mandler sammen. Smag til med sødemiddel. Pynt med sukkerfrit marmelade, sukkerfri kirsebærsovs.

Energi pr. person 84,1 kcal.
Næringsindhold pr. 100 g Protein Kulhydrat Fedt
7,42 g 9,74 g 2,26 g
Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *